Spinning around

Känns som om mitt huvud snurrar runt just nu. Det är jobb, mer jobb, ännu mer jobb osv. Dom ringer från barnehagen, frpn Gate 8 och så jobbar jag på hotellet. Försöker pussla ihop, checkar kalenderna fler gånger per dag än vad som kan vara sunt och olika pass, schemaer och tider snurrar i skallen. Det är rätt mycket att hålla reda på just nu. Jag tycker det är kul dock, vill ju jobba mycket och är glad att jag får det. Om inte annat så kommer jag bli en jäkel på att planera hehe. Gäller att se till att ha med sig rätt kläder, rätt mängd mat osv, speciellt de dagar jag jobbar dubbla pass. (tex. på hotellet och sen på gate 8) Dessutom finns det fortfarande en chans att jag får en superspännande möjlighet, lovar att berätta mer om det går vägen. Imorn tar jag i alla fall ett till steg mot den vägen, efter det är det bara att hålla tummarna och hoppas!

Träning blir det dåligt med just nu, dels är knäet fortfarande inte bra (ätit starkt inflammationsdämpande nu i en vecka och märker lite skillnad men inte så jag kan jogga direkt. :( ) och dels har jag i princip inte tid. De dagar jag har några timmar ledigt har jag knappt energi till att sitta i soffan. (dessutom är det ju så mycket man ska se hela tiden! Merlin, Haven, Supernatural, Dexter, Biggest Loser Sweden, Idol! Däremot promenerar jag till och från jobbet på hotellet varje dag och det blir ca 60min sammanlagt. Får duga just nu.

Det kommer säkert bli lite sämre uppdateringar här ett tag framåt, tills jag vant mig vid att jobba mycket och lyckas samla lite energi på fritiden. Hoppas ni hänger kvar ändå. <3
Nu är det Dexter time!!


Pratade nyss med älskade mami i telefon så jag lägger in en bild på oss från i somras. Saknar henne och resten av min familj enormt mycket!

Love Left
Postat av: The proud M

:x :¤ Men Gaaah! När kan jag få säga nått (at my place in cyberheaven)? Väntar på att du skriver nått...



Ketchupeffekten FOR SURE!! Hahahahahahah!!!

2010-10-06 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0