Tonight's gonna be a good night

För ikväll kommer äntligen MARIE hit!! Från att ha bott ihop i Tromsö till att inte ha setts på ett par månader är ganska stor omställning och det ska bli så otroligt kul att ses igen. Vi ska snart åka och hämta henne på flygplatsen och sen ska vi försöka att inte sitta uppe alltför länge och prata ikväll... Jag ska upp och jobba imorgon igen så lite måste jag hinna sova. På tal om jobb, vi har fått in så sjukt mycket fina kläder nu på Gate 8, jag blir helt galen. Idag köpte jag i alla fall ett par skor och ett par byxor. Har hängt av lite annat också bland annat en fantastisk klänning som jag bara måste ha. Julklänning for sure! Måste dock vänta lite innan jag shoppar mer då jag inte får någon lön förrän sent i oktober /början på november, typiskt.

Det ska bli så fantastiskt skönt att ha två dagar ledigt också efter imorgon! På söndag ska vi ju se Lady Gaga och det ser jag fram emot SJUKT JÄKLA mycket! Har hört att hon var jättebra i Köpenhamn igår. Tagga Tagga!

Nu ska jag göra mig klar för att åka, hoppas ni alla har en fin fredag. <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0