Winterland Fairytale

Det är -4.8 just nu, när jag vaknade var det -8. Det är ingen snö ute längre däremot ett frostlager som är helt extremt. Träden ser ut som dom är överströdda av små diamanter. Det är så vackert så man tappar andan och jag känner mig lyckligt lottad som kan sitta vid mitt köksbord med en stor kopp kaffe, äta långsam söndagsfrukost och se ut på naturens under.

Bild tagen just nu med webcamen ut genom fönstret. :)

& en nyvaken trött Amelie.

Love Left
Postat av: The honey bee(M)

Åh vad fiiint!!!



Här är bara (surprise surprise) slask och regn!



Ha, nyvaken Am är lite som lite Gaga-PS jag letade igår. Miao!



Hälsa Tomine.

2010-10-24 @ 15:34:57
Postat av: Emma Öhrwall

attans den vyn hade jag också velat ha. kanske kommer hit till city också! :)

2010-10-24 @ 19:32:45
URL: http://essentiella.wordpress.com
Postat av: Mariam

MMM ROUGH

2010-10-26 @ 07:46:03
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0