Working like a madwoman

Jisses vad det går i ett just nu. Jag jobbar som en tok och det börjar kännas, sliten och trött. Längtar verkligen efter en ledig dag men har inte ledigt förrän 17 oktober. Då är det i alla fall LADY GAGA i Oslo med bästa M! Längta längta! Men som sagt... jobb ikväll + kommande 8 dagarna först. En del av dagarna jobbar jag dessutom dubbla pass, tuff månad det här. Förhoppningsvis kommer det visa sig på lönen sedan att jag jobbat mig halvt ihjäl.

Så, jag antar att de flesta tar helg nu, själv ska jag gå till jobbet om 40min. Ikväll ska jag servera för första gången på hotellet, hoppas det går bra och att det inte blir sååå sent. Sist jag jobbade kväll var vi klara 22.30 men jag vet att det ibland kan bli både 23,23.30 och 00.00. *gäsp*
Njut lite av helg och ledighet för mig också va?
So long <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0