A Place to Call Home

Nu har jag äntligen fått tummen ur röven och tagit lite bilder här hemma. Speciellt mamma är nyfiken på att se hur vi bor tror jag. :)

Köket #1. Bilderna är lite mörka.

Köket #2. Spishörnan. Skåpen är mycket vitare i verkligheten, dom ser väldigt gula ut på bilderna.

Köket #3

Vardagsrummet nere. Soffgruppen är väl inte den finaste direkt men den stod i huset och är jäkligt skön
att ligga i så den får duga. :)

Det är såklart mycker mer av huset också men det får räcka för nu. Detta är i alla fall de två rum där det är störst skillnad efter renoveringen. Jag trivs så bra!

Love Left
Postat av: Cici

Ja den har jag sett :) Väldans bra film!

2010-09-24 @ 08:49:08
URL: http://cicii.blogg.se/
Postat av: elin

fan vad fint ni hare :D

2010-09-26 @ 15:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0