Details

Bjuder på några små detaljer från vårt hem. :)


Dessa hänger på spegeln i vårt sovrum. Ett radband från Grekland och en liten zombiedoll som bara är så söt.

Ljuslyktor på vardagsrumsbordet. Jag älskar dom.

Gamla Norgesglas burkar som fått nytt liv på vår köksbänk. Fyllda med havregryn, bönor, pasta, gojibär m.m

Det är detaljerna som gör helheten. <3

Love Left
Postat av: Zarah

Det ser jättemysigt ut! :)

2010-09-26 @ 18:37:56
URL: http://zizi.blogg.se/
Postat av: hon där, kvar i Tromsö

Ännu en milstolpe; från "jag bryr mig inte om inredning" (eller barn) för två år sedan till nu! Du har blomstrat, bb! :D



Det är supersnyggt och ja, de små detaljerna gör det som är "hemma". Fiiiiiiint bejb! :D Några härdiga enkla växter är du säkert också mogen för. Jag håller tummarna.

2010-09-26 @ 21:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0