Exciting Things...

Jag ska snart iväg och ta tåget för en väldigt spännande grej, vill inte säga vad det är ännu men går det bra ska ni få veta mer eftersom. Jag är i alla fall peppad och lite nervös. Börjar vara lite nervös för torsdag också då jag ska ha min första uppläringsdag på Sanner Hotell. Det ska nog gå bra men lite nervös får man vara ändå. :) Ska ha uppläring torsdag och fredag sen jobbar jag lördag där också. När Oktober väl börjar nu har jag ganska mycket jobb, både på hotellet, Gate 8 och sen ett par dagar i barnehagen. Fullt upp med andra ord.

Kör på mina nya jeans & blusen från Cream idag också. (Crap kvalité på bilden I know, min webcam är inte så bra direkt...)
So long! <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0