Exhausted

Jeez jag är sliten och trött nu alltså. Lång dag med tågresande, många timmar på köpcenter, mer tåg, hem och laga mycket sen middag (jag var så! hungrig) och sen ordna här hemma. Nu har vi fått upp nya gardiner i köket, med dom hängande hjärt-ljuslyktorna vi köpte igår blev det jättefint. Jonks mamma köpte även hit nytt förkläde och grillvante! Lite andra småting har vi också köpt till hemmet, ljuslyktor, duk till vardagsrummet, gardinhållare osv. Nu önskar jag mig bara ny badrumsmatta, nya badrumsgardiner, nya soffkuddar (egentligen en ny soffgrupp hehe), bokhyllor till vardagsrummet och och.. Well, det tar aldrig slut va? Jag höll mig i alla fall från att shoppa kläder idag även om jag hittade en del fint.

Nu ska jag bara slappa i soffan ett tag innan jag ska stupa i säng. Imorn blir det ev. potatisplockning!

Tscüss! <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0