Heavy eyes

Jag är så trött så ögonen bara faller igen fast klockan bara är nio. Så sliten blir man visst av att stiga upp tidigt och jobba en hel dag då man haft oförskämt lång semester. (7veckor!) Dagen har i alla fall varit väldigt fin och bra, jobbade som vikarie på en barnehage och det var fint. Har även skrattat gott åt dagens bussupplevelser. Både imorse och sen på hemvägen så var busschaffisarna otroligt goa, snälla och pratsamma. Dem pekade glatt ut sevärdheter, berättade om området och båda gav mig försäkran om att "Vi stannar och plockar upp dig oavsett var du står och du kan få gå av var du vill". Så är det att bo på landet.

Var bara hem en snabbis efter jobbet innan vi drog upp till Tonje&Thomas för mat. JK lagade sin specialitet- supergod hemmagjord pizza. Mmmmm. Min med glutenfri botten såklart! Var otroligt gott och det bästa är att det blev kvar till lunch imorgon.

Snart blir det sängen, JK ska upp tidigt för att ta tåget till skolan, han börjar plugga imorn! Jag ska upp lagom tidigt och ordna på här i huset. Köket börjar verkligen ta form nu och det ska vara helt klart på torsdag. Då ska jag lägga upp bilder! Nu får ni istället ett par bilder på mig från Korfu! :)



Love Left
Postat av: Mariam

Du får komma när du vill! :D



Låter faktiskt härligt det där, snälla busschaufförer är alltid ett plus! Fin är du på bilderna , som vanligt. puss

2010-09-08 @ 06:30:33
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0