Jagtyckersyndommigsjälv

Förkylning har bara blivit värre under dage och nu känner jag mig riktigt krasslig. Försöker kurera mig med varmt te, halstabletter och nässpray. Är helt kraftlös så även om tanken var att jag skulle börja packa in saker i de nya köksskåpen så får det vänta. Ikväll blir det istället soffan, film och kanske jag ska unna mig lite glass sen. Det är ju svalkande och bra när man har ont i halsen, right?

Provjobbningen gick i alla fall super. Var där helt fram till fyra och extrajobbet är mitt :) Ska jobba där redan nu på fredag och lördag, weo! Butiken heter Gate 8 och är en jättefin affär med många roliga och lite udda märken. Bl.a har vi Hunky Dory, Maggie Wonka, Culture, Cream, Lee, Soaked in Luxury osv. Åååh, det var så mycket fina höstkläder nu, jag ville köpa nästan hela butiken. Det ska bli kul att ha ett jobb där man får vara lite "fin" igen. Jobbar man i barnehage orkar man inte direkt ordna sig på dagarna, det blir ändå typ snor och leverpastej på kläderna innan dagen är slut. Kommer köpa en del kläder snart från Gate 8, det är inte krav att man har kläder från butiken på sig men det ser mycket bättre ut inför kunderna tycker jag. Det finns bl.a en superfin blå-grå top från HunkyDory som jag gärna ser som min. :)

Nu ska jag göra en till kopp te och krypa ner i soffan igen, ska se filmen Precious hade jag tänkt.

So long!
<3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0