Kra-Kra-Kra

Det blåser massor, det regnar och fåglarna har seriöst gone mad utanför mitt fönster. Vad fasen finns det att kraxa om? Har kråkarna sitt årsmöte i granarna längs vår uppfart? Jag förundras också över hur det kan komma in så jäkla mycket flugor här. Vi har inte fönstren öppna, jag ser inte direkt en svärm flyga in då jag öppnar ytterdörren men fortfarande är dom här. Överallt, varje dag. *sigh*

Jobb igår gick helt fint men jag var helt slut sen på kvällen av att ha haft så ont i min högra sida av ansiktet hela dagen. Vi såg ändå sista True Blood (OMG!) och första avsnittet av säsong 3 av Merlin!! <3 Någon annan som ser Merlin? Jag tycker det är jättebra och det känns härligt att en ny säsong just startat. Snart startar dessutom både Supernatural och Dexter igen!! So much to see, so little time. Tror jag ligger lite efter nu i Haven och The Real L Word as well... hm. Måste se ikapp Idol på TV4Play också, samt Biggest Loser Sweden heee.

Nåja, nu ska jag klä på mig ordentligt och ge mig av till bussen. Man vet aldrig säkert när bussen kommer (igår till jobbet var den 5min tidig, hem var den 25min sen....) så det är bäst att stå där lite i förväg.

Bild från Korfu, Aug 2010

Love Left
Postat av: Pappsen

Du ägnar för mycket tid av ditt liv åt undermålig TV-underhållning! ;)

2010-09-14 @ 14:56:54
Postat av: Zarah

Sv: Det gick bra hos doktorn, gjorde en undersökning och lämnade en massa blod. Ska ringa om en vecka om provsvaren. Hoppas på det bästa!

Jag har sökt ett jobb som fritidspedagog.. får la se hur det går :)



Kollar du inte på Lite Sällskap på kanal5? :P Du kanske känner igen dig sen du var här ;) Jag och mamma var med i det första avsnittet.. vi står som två idioter i bakgrunden haha!

Jag längtar otroligt mycket efter SN nu! Det slutade ju så spännande sist. True Blood följer jag också!

MSN-dejt real soon, bb! Det är längesen nu :( Resten av veckan och helgen kommer jag ha fullt upp men till veckan nån kväll? :)



Puss!

2010-09-15 @ 11:08:53
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0