Lördagsmys

Det gick jättebra att jobba idag, jag fick väldigt positiva kommentarer från både cheferna och flera kunder! Sådant är alltid jättekul. Jag är dock lite ovan att stå hela dagarna och dessutom har jag haft lite klack både idag och igår så jag känner det gott och väl i fötterna nu. Bra att dom får vila lite nu då. Väl hemma så lagade Jonk god mat till oss och nu ska vi mysa i soffan resten av kvällen. Lättsaltade chips, en helt fantastiskt choklad vi köpte på taxfree med honung, nötter och samt ett gott rosévin. Det blir toppen. Filmen vi ska se är film två om Johan Falk (de nyare filmerna), såg den första för ett tag sedan och tyckte den var ganska bra.


Love Left
Postat av: zarah

Lite mys efter ett par stressiga dagar är härligt!Jag ska snart iväg på lite söndagsmys :)

Jag slänger iväg ett mail snart bb, jag ska få tummen ur och sätta mig ner bara..heh.. men det kommer.

Du verkar ha det jättebra hun, och det glädjer mig! <3

PUSS!

2010-09-12 @ 21:26:50
URL: http://zizi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0