Morgonyoga

Så himla härligt det är att börja dagen med yoga. Jag var så himla trött och seg när jag vaknade men efter att ha ätit lite, vilat en stund och sen yogat en timme är jag som ny. Mjuk och lugn i kroppen, alert i tankarna. Nu ska jag äta en stor tallrik gröt och njuta lite av Deva Premals musik. Idag klarade jag en ny position i yogan som jag har haft problem med tidigare, clownen heter den på svenska.


Det enda som gav mig lite problem under yogan var mitt onda knä. Det ger sig verkligen aldrig och jag börjar bli smått galen av att inte kunna träna ordentligt. Så fort det finns en läkare ledig här på Gran ( i norge har man ju ett fastlegesystem som innebär att alla har "sin" läkare som man alltid går till, jag har fortfarande en i tromsö hehe) ska jag byta fastlege och gå till doktorn med knäet. Såhär kan det ju inte fortsätta.

Namaste

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0