Nu har jag tre jobb!

Yaay, intervjun gick jättebra på Sanner Hotell och jag fick jobbet. Till en början nu så kommer det vara lite varierande arbetsmängd men det blir mer före jul och efter nyår kan jag ev. få en bra fast tjänst där. Jag kommer jobba både med städning och servering. Ser verkligen fram emot att göra något annat och hotellet är verkligen superflott. Kolla gärna på http://www.sanner-hotell.no/. Både min chef på Sanner Hotell och mina chefer på Gate 8 är dessutom väldigt schyssta med att jag ska kunna jobba på båda ställena. Har fått schema för Oktober från Gate 8 idag så ska jag få schema från Sanner på måndag, hoppas det blir mycket jobb sammanlagt. Har ju även barnehagen som tredje alternativ där jag kan rycka in och jobba om det behövs och jag har ledigt.

Idag har det även blivit en del shopping. Har köpt några riktigt fina plagg från Gate 8 som jag är supernöjd med. Det hade kommit in massor med nytt nu och jag ville egentligen köpa ca 5 saker till men liite måste man behärska sig ibland. Är nu helt slut efter en lång dag med cykling, promenad och affär-gåing. Ska slappa lite till nu sen laga mat med JK. Vi ska bjuda på rotfrukter i ugn med fetaostsås till (isas recept!).
Ska visa kläderna också senare när jag orkar ta bilder av dom.

Har ni en fin fredag?

Love Left
Postat av: Trine Lise

Gratulerer!!! Så bra det går fint der nede i sør :)

Ikke slit deg helt ut da :)

Klem

2010-09-17 @ 20:20:53
URL: http://trineliseolsen.blogg.no
Postat av: Isabella

Yaaay! Mitt recept, det gillas ;) Har varit ute ikväll, och som sagt i smset så saknar jag dig så mycket!!!!

2010-09-18 @ 01:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0