Time for work

Så var det dags att jobba på Gate 8 igen! Min förkylning är fortfarande inte helt bra men den är bättre i alla fall, onsdag och igår var värsta dagarna. Jag hoppas bara jag slipper hosta så mycket, inte såå fräscht att gå runt och hosta. Vet inte riktigt hur länge jag ska jobba idag men det blir garanterat en full dag (med norska mått mätt) så jag skulle gissa till 5-6 någonting. Förhoppningsvis kommer det vara ganska mycket folk idag och imorgon också, det är nämligen...*trumvirvel* POTATISFESTIVALEN här på Gran i helgen. JK's syster ska sjunga och spela på den lokala krogen på lördag dag, jag hoppas verkligen jag hinner se lite av henne i alla fall. Hon är jätteduktig!
Mest av allt ser jag fram emot att JK kommer hem ganska tidigt ikväll och att vi får en mysig fredagskväll tillsammans. Vi har ju inte sett senaste avsnittet av True Blood ännu! Sen i helgen ska vi äntligen få möblera om, sätta allt på plats och på måndag kommer snickaren hit och ordnar de sista små detaljerna. Elektrikern borde komma idag, han skulle egentligen ha kommit igår! Innan han har varit här kan vi inte använda diskmaskin nämligen hehe.

Det är väl bäst att jag lägger in ett par bilder så mamma kan se att jag är "Hel och ren och skrynkelfri" haha.



Ha en jättefin fredag!

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0