Work is good

Idag har jag varit upp på Sanner Hotell och pratat med min chef där. Har fått schema nu för oktober och det ser bra ut! Några dagar som sammanfaller samtidigt med Gate 8 jobb där jag måste byta och så några dagar jag är lite osäker på om jag hinner jobba på båda ställena. Det är ingen fast arbetstid på Sanner utan man jobbar tills man blir färdig typ, oftast ca 8.30-15/16. (på tidigvakten) Gate 8 jobbet börjar 16 på vardagarna så då måste jag sluta 15 på Sanner för att hinna.. Ska prata med min chef på Sanner nästa gång om huruvida det är möjligt att tex. börja en halvtimme tidigare de dagarna och gå 15 eller något. Jag kommer i alla fall ha mycket jobb i oktober och det ser jag fram emot! Förhoppningsvis kan jag få in någon barnehagedag också!

Nu ska jag iväg och städa ett hus (mot betalning såklart). Känner mig lite som en polack som drar runt och tar alla slags jobb här hehe. Jag vill dock bara vara sysselsatt så jag tycker det är toppen med alla jobb jag kan få.

Slänger in en bild från idag, hade min nya väst från Gate 8 (märket Soaked in Luxury) på mig då jag var på Sanner.

Love Left
Postat av: Isa

Och du är också heeeeet baby ;)

2010-09-20 @ 19:19:48
Postat av: Mary-E vid Ishavets Port

Tycker det är härligt med jobbinställningen - det är SÅ man kommer någonstans! You Go girl!! Sen att vi är multikompetenta är liksom inte vårt fel. ;P



Jag är lite avis på den frihet och omväxling som ditt nuvarande liv erbjuder dig... Det här att vara redig och bygga sin egen kompetens. Ta kontroll, drivas av lätt desperation (som utveckar kreativiteten) blandat med nyfikenhet.

Man lär sig så mycket om si själv och träffar på en massa olika människor. Så härligt. Klart det kommer att stabilisera sig i en framtid men jag tycker som sagt det låter härligt, kul att pröva nya ting och se hur saker hänger samman. Stabilt är tråkit i längden.

Vill ju såklart ha studiebesök på ställena då jag kommer ner sen. :)



PS. Hotellet såg superläckert ut, jag vill ju ta in där själv! Skulle inte ha något emot att göra ett handtag där själv.



Hälsa, Puss!

2010-09-20 @ 20:45:27
Postat av: Mariam

Man ska aldrig skämmas för jobb, jag tycker alla som jobbar är värda respekt, oavsett vad de har för jobb! So good for you att du redan hittat något att göra! <3

2010-09-21 @ 05:09:14
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0