"Would behind my wall"?

Sitter och kollar på Idol online. Råkar få ett öga på ett klipp med en tjej som sjunger en låt som tv4 påstår heter "would behind my wall". Jag tänker.. HMMM... detta låter bekant och klickar på klippet. Mycket riktigt, tjejen sjunger Tokio Hotels WORLD behind my wall. Come on Tv4, så jäkla svårt är det inte att ta reda på rätt titel. Óh well, ska se hela avsnittet från Luleå nu och det kan ju tänkas att hon rent utav säger " would" när hon presenterar sången, om man nu får se henne alls.

Sitter hemma och myser framför datorn, Idol online, tekopp i handen och målar naglarna. Imorgon har jag inget jobb men däremot en intervju! :) Det är som städerska på ett fint hotell här på Gran, ca 50-80% vilket innebär att jag skulle kunna jobba i butiken också. Berättar mer imorgon om hur det går. Har även fått kallelse till en intervju på en barnehage den 27 sep. Det är en 100% ställning vilket är bra men däremot ligger den längre bort och därmed blir det svårare att jobba där, bussförbindelser är inte att tala om ditåt. Vet inte helt hur jag ska göra, får se hur det känns imorgon på intervjun.

Ikväll kommer min svärmor och JK's ena syster hit, ska baka scones och bjuda på lite kvällsfika när dom kommer. I helgen ska jag dessutom hjälpa till på en bondgård med att ta upp potatis! Alla pengar är bra pengar. :P

Ha en fin torsdagskväll. <3 (Och njut av tokio hotels World behind my wall!)


Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0