En månad senare & I'm Back

Jag tror jag är tillbaka nu. Har haft en månad som har varit tuff och ganska jobbig känslomässigt men nu har saker ljusnat. Ibland måste man ner och gräva en stund på botten för att orka simma till ytan igen. Allt är fortfarande inte rosenskimrande men det är i alla fall bättre. Rent av bra ibland. :)
Jag är tillbaka på skolan vilket är både jättejobbigt och jättekul. Jobbigt pga. dom extrema dagarna och kul för att jag vill vidare och bli en färdig duktig konduktör! Det är kul att vara med klassen igen också. Praktiken gick jättebra och jag är bara ännu mer peppad på att bli färdig nu.

Det är vår på gran nu, det är fågelkvitter, sol, nästan ingen snö kvar och idag har det varit 17grader varmt. Härligt!! Jag älskar det, älskar vår och sommar. Älskar att ha på sig mindre kläder, slippa mössan och att känna solen värma i ansiktet. Att äta första mjukglassen och se hur alla människor liksom vaknar till liv runt en. Folk blir generellt så mycket gladare på våren och sommaren. Vi har färska tulpaner på köksbordet och två knallgula blommor (som jag inte vet vad dom heter... blommor är kanske inte min starkaste sida) i vardagsrummet som sprider ännu mer vårglädje. Åh så underbart!

So long, I'll be back soon. <3


Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0