Ny kattunge snart!

Om ca en månad ska vi hämta hem en till Devon Rex. Det är en jättefin blå hona som heter Jadis. Vi var och hälsade på henne i Porsgrunn i söndags och jag är så förälskad. Hon är verkligen underbar, social, trevligt lynne, nyfiken och gosig. Tror hon kommer passa jättebra här hemma hos oss och tror Neytiri blir jätteglad för en kattevän.
Jag kommer mest troligt att avla på henne också senare, ser fram emot att ha min egen devon rex kull. <3 Har inte helt bestämt vilket stamnamn jag vill använda ännu dock. Har varit inne på att bara använda Amelie. Då blir stamnamnet NO*Amelie (här kommer namnet på kattungen). Men det känns lite tråkigt. Har tänkte på NO*Eowya också men det finns redan registrerat ett Eowyn så det kommer nog ej gå igenom för att det är så likt. Kanske NO*Derlans ? :P Någon som har något förslag?

Här kommer i alla fall några bilder på finaste Jadis & mig. (kolla gärna in www.angelrex.blogg.no för fler bilder och bilder på dom andra kattungarna i kullen)




Snart snart är hon här <3

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Gillar!!! :D



Kattuppfödarnamn. Du finner något passande (synd på det föreslagna för det hade varit Topp!) men här är mina förslag. Det där med NO* före kan inte ignoreras.



NO*Bullshit

NO*Copycat

NO*Ordinary

NO*Ordinary Pussy....LOL! ;P Ok, jag slutar innan det tar HELT av! Hahahah!!

Ehum. Jag ska seriöst tänka på det och så kanske jag tar och registrerar mitt kennelnamn i SKK så länge! Min givna favorit såklart; "Pluttinutt's kennel". Bara för att liksom ha det... HEEEEEEEE!



Aaaaaaah.....du finner snart på själv. Puss

2011-04-14 @ 20:54:31
Postat av: Matilda

Åååh, ge mig!! En liten gremlin!

2011-04-20 @ 18:54:21
Postat av: Ida

Men åååh!

2011-04-27 @ 10:07:24
URL: http://idasivertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0