Farmers Market

Idag ska jag med bästa Jeanie & hennes Steinar på en slags Farmers Market i Brandbu/Tingelstad. Av vad jag förstått så är det en kvinna som driver en gård där med blommor, hemmagjorda sylter osv som nu har en slags marknad där flera ska komma och ställa ut/visa grejer. Tror det kan bli jättemysigt och jag hoppas på att hitta fina hemmagjorda saker att köpa. Kul att komma ut av lägenheten lite i alla fall. Igår var jag bara hemma och JK kom över, vi såg film. "Insidious" och den var jättehemsk, jag hade faktiskt lite svårt att somna igårkväll :/

Såhär ser jag ut idag:

Det har regnat så mycket här sista tiden så jag satsar på gummistövlar! Ska vi traska runt på en gård lär det vara
blött i gräset eller lerigt!

Love Left
Postat av: Isa

HOTTIE!!!

2011-08-20 @ 16:46:11
Postat av: Mariam

SEXI HEXI!!! DAMN DIDI.

2011-08-21 @ 23:43:15
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0