God morgon vackra höst

Plötsligt har vi nu igår och idag såhär underbara höstdagar. Med varm sol, klar luft och gulnande blad. Jag jobbar såklart men hoppas hoppas det håller i sig. Härligt är det i alla fall så länge det varar!
I söndags var vi till sverige en tur och handlade mat & godis. Så nu är skafferiet och frysen välfyllda igen! Jag njuter av en god frukost med egenbakat glutenfritt LCHF "bröd" med ost och ekologisk hallonsylt ( köpt på farmers market!), apelsinjuice och kaffe. Nam Nam. Jobbar bara tre dagar denna vecka, må-on sen är jag ledig to-sön. Så skönt :) Nu ska jag till tonerna av Fleetwood Mac's Album Rumours städa lite. Tack för musiktipset Mariam!

Älskar speciellt denna :

Inte bästa kvaliteten men jag gillar ändå den mest.

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Fleetwood Mac - nice!

Vackra kvinnor, om vi säger skådespelare, så är alla som vägrar botox i industrin fantastiska. Jag vill gärna se uttryck hos en skådespelare, eeeh. Åldras naturligt med grace. Som Kate Winslet och den så otroligt vackra Julianne Moore. Spänd på vem #2 kan vara. Heheh.



Tack för att du provade kommentera hos mig, jag hade inte kontrollerat inställnigarna för kommentarer så nu ska det fungera utan att man ska ha teita medlemskap eller identifikation åt något håll. Gah! Välj bara anonym eller Namn/webbadress som ID. Men tyvärr blev det nog inget av de andra, SNYFT.



Glad att du var en tur till schweeeeden och stachade upp livsnödvändigheter. Pussa katterna. Peace out.



Knus & Klem

2011-08-23 @ 18:28:58
URL: http://[email protected]
Postat av: Mariam

glad you like it bb! <3

2011-08-23 @ 22:47:51
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0