Ich bin so müde

Helgen var fantastisk. Superbra. Jag skrattade mer än jag gjort på väldigt länge. Vi hängde inne i Oslo, kollade film, pratade om allt och inget och bara var. That's what friendship is all about. Nu hoppas jag att jag kan hälsa på Mariam i LA till våren, that would be great!
Har jobbat tidigt nu två dagar och är så trött. Tänker redan med skräck på skoltiden då jag gick upp kl 4 varje dag varje vecka (utom då jag hade praktik). Nu har jag gjort det två dagar och känner mig som moosch. Upp tidigt imorn med men är färdig redan 11.40 och då är jag ledig till fredag morgon. Ska snart lägga mig, får ändå inte gjort något när jag är såhär trött. Bättre att sova ordentligt och vara piggare imorn.

Seriöst, min hjärna fungerar inte. Godnatt.

Love Left
Postat av: Sofia Vienna

Gå upp klockan fyra?! Oh my. Stackare, jag tycker det är jobbigt att gå upp åtta.

2011-08-12 @ 21:40:08
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0