Jobbhelg

Jag jobbar tidigt hela helgen och har ganska långa arbetspass så energinivån är inte på topp just nu. Efter jobbet idag sov jag en timme bara för att orka vara vaken till typ 9 ikväll. Imorgon kan jag dock sova helt till 05.45! Sovmorgon ju ;) Trivs ändå med att jobba helg, har inte så mycket annat för mig oavsett. Så helgen är mycket lugn, förutom att jobba har jag kollat film igårkväll (Eat Pray Love - jättebra!) och småstädat lite. Jag vill egentligen ut i skogen och se om det finns några bär eller lite svamp men har inte haft energi till det. Får se hur jag känner mig imorgon eftermiddag. Skulle vara trevligt med lite blåbär och vildhallon i frysen!

Ska äta snart (mhm, längtar till min mat! Potatis,soltorkad tomat,bönor,majs,lök massa kryddor i foliepaket i ugnen) och välja ut kvällens film, funderar på 127 Hours, Rango eller Priest. Någon som har sett någon av dom och kan tipsa? Har lust att gå på bio med, vill se både Super 8 och The Rise of the Planet of the Apes! Får försöka ragga upp biosällskap och se dem någon dag. Annars funkar det ju med bio ensam också, det har jag provat en gång i Tromsö och det var ändå nice.

Hoppas alla har en fin helg. Tänker på er och saknar er mina Nära & Kära.
<3

Bild från förra helgen

Love Left
Postat av: Zarah

Inte 127 Hours, den tyckte jag va dålig. Den kan låta spännande men icke, jag blev besviken :/

Jag saknar dig! <3

2011-08-13 @ 18:09:16
Postat av: Katti

Och jag tyckte om 127 hours! Smaken är som baken :) Härlig bild förresten!!

2011-08-13 @ 22:04:01
Postat av: The Honey Bee(M)

Jag sitter och är i nuet, "jobbat" med mina bilder från sommaren (pust), lyssnat på Sommar och diverse program, varit ner en sväng till stan med huvudvärk, slarvat bort mitt paraply på stan (varit jävligt nära väääldigt många gånger men nu var det definitivt) och försökt hitta ett nytt. :/

Super 8 är absolut sevärd, se den! Den har lite ET över sig och jag såg den med helt ensam (liksom Harry P)! Jag och 2 killar i hela salongen... Jag VILLE gå själv, kändes skönt. Nästa gång blir d m sällskap.

Närmast är Captein America och ja, Apes - m den långa titeln. Kanske imorgon eftermiddag. Eat, Pray, Love filmen hade fångat värmen i boken but as you know - the book is soo much better!!! Javier B är ju jävligt het, i alla fall. Heheh. Jag ska se Let Me In nu, och kanske Monsters från 2011 om jag orkar. Jag är både uttråkad och peppad, vill börja blogga igen men har svårt att komma igång. Är så mkt som jag tänkt på att det känns jobbigt att börja.

Fått upp det mesta i min lägenhet nu och jag älskar den. Kan vi inte ringas snart - jag har en TYPICAL TROMSÖ STORY med hög igenkänningsfaktor för dig att berätta. Hahaha! Miss ya like crazy amstrams och hoppas du får en fin dag på jobbet imorgon. Lucy har vuxit upp till en snygg dam men tror hon måste charma mig i massor om hon ska slå Neytiri i estetik. Muss muss

2011-08-13 @ 22:10:35
Postat av: Mariam

Vad kul att du gillade Eat Pray Love! Kände på mig det. Den är så fin. YUM längtar också till din mat, det var såååå gott!! Rango har jag sett men den tyckte jag inte var något att hänga i granen. Hoppas du hittade något bra att se. Puss

2011-08-14 @ 20:50:26
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0