Kom sommaren nu?

Det har varit skitväder här HELA sommaren. Not kidding, det har fasiken regnat 6/7 dagar varje vecka! I mitten på juli var det 3 grader!!! på gjövik en morgon. En kollega till mig skrapade is på bilen mitt i juli också. Då blir man lite frustrerad. Var är sommaren? Så nu, har det varit tre kanondagar med över 20 grader och klibbande värme. Gissa vem som jobbat? That's right, Me! Gissa vad dom har spått för väder i helgen när jag är ledig fre-sön? Oh yes, regn!
Typiskt.

Imorse steg jag upp lite tidigare och gick ut på en härlig morgonpromenad. Behöver verkligen komma ut i naturen och röra mig för att må bra. Älskar speciellt att gå tidigt på morgonen innan så många är uppe, djuren är aktiva och solen värmen sådär lagom. En timme blev det och hittade en okej runda att gå. Ska dock försöka hitta fler fina promenadrundor här, gärna mest möjligt på grusväg och i skog. Bor ju i riktigt böljande landskap så det blir fin motion med mycket uppför-nerför backar i alla fall. Nu efter jobbet slängde jag mig på en filt i eftermiddagsolen och pratade med bästa Marie i telefon. Försöker fördriva kvällarna bäst jag kan, det är jäkligt ensamt här :/ Har ätit middag nu i alla fall, pratat med pappa i tele och ska diska nu innan jag ser senaste True Blood. Låter som en plan va?

Har inga bilder från imorse men här är några bilder från i höstas när jag promenerade massor på gran.



So Long <3


Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0