Ledig dag & Asker tur

Idag är jag ledig,weo! Bestämde mig igår för att åka ut till Asker idag och hälsa på mina kusiner där. Farmor är också där just nu så då får jag träffa henne också! Har egentligen en del saker jag behöver göra här men hey, har hela helgen ledig utan planer så det hinner jag nog. Farmor har med en del saker dit från mamma också så jag ska ta med min lilla resväska för att få hem så mycket som möjligt. Bland annat gardiner till vardagsrummet :D Ska visa bilder av hur det ser ut här någon dag.
Nu måste jag springa till tåget, komiskt att en konduktör alltid är ute sent till tåget hehe.


Jag nu, har såklart på mig min älskade klocka från Guess! En present till mig själv för att jag klarade konduktörskolan! :)

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Så GLAD för dig! Älskar att du unnar dig saker!! <3 Jag måste bli bättre på det.



SÅ GLAD att du lade ut Gaga, har inte sett den ännu och har lyssnat non stop på BtW-albumet senaste två veckorna. I know, slow starter... men jag älskar det verkligen och denna sången är den jag längtat mest efter som singel. knyter näven i refrängen och mimar med

2011-08-17 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0