Off to JeanieBeanie

Nu drar jag till Gjövik för att bo hos Jeanie till söndag. Imorn har vi en stor fest med jobbet, Gjövikbanen fyller 5 år. Då ska vi ut med en gammal ångbåt först och sen finmiddag på ett hotell. Det blir toppen tror jag och jag har såå fin klänning som jag ska ha. Längtar till att få använda den. Festen är inte förrän imorn alltså men jag åker till gjövik redan ikväll så kan vi se film, prata skit och hänga en dag extra.

So Long! <3


Jag nu, röda läppar, håret i en knut och scarves.

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Strålande!



VILL.SE.KLÄNNING!!! :D



Sen har du en genial outfit på bilderna, red lips, Merlottes t-shirt och så scarfen som skyler halsen för the bite we all know you soooooo got there! Heheh!

Ha en helt awsome helg bb, hälsa Jeanette, snakkes senare! <3

2011-08-26 @ 20:34:56
Postat av: Mariam

You so pwetty... Moar moar!

2011-09-02 @ 18:50:22
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0