Viva La Gbg

Haallå, I'm back from the G to the B to the G!
Har haft en jättehärlig helg med massor av sol, skratt, trevliga människor och vin. Vi har ätit precis vad vi har haft lust på (så,,, max, cupcakes, pannkakor, ben&jerrys, fika osv. Nam!), vi festade både fredag + lördagen och jag har haft så kul! Superväder hela tiden och jag har njutit så mycket av att bara få vara social! Inser ju att jag MÅSTE fixa en umgängeskrets här eller flytta. Man måste ha vänner man kan hitta på saker med, träffa och bara hänga med runt sig. Alla av Antons vänner var väldigt trevliga och släppte in mig direkt. Fina människor.

Kom hem ca halv ett inatt och har jobbat idag så nu är jag ganska trött. Har fixat en del här hemma efter jobbet och nu ska jag bara sjunka ner i soffan med min bok och en kopp te. Borde egentligen torka golvet på badet samt duscha katterna men hey, det kommer en dag imorn med.

Nu lite bilder från helgen:

Bästa Anton & Jag på födelsedagsfest på fredagen.

Jag & en söt tjej jag tror heter Lisa lekte med fina hattar.

På lördagen traskade jag & Anton till ett ställe i gbg som säljer hemmagjorde cupcakes. Vi köpte en av varje sort och satte oss på en sten med härlig utsikt och njöt! Den vita var bäst, vanilj. Mmm.

Anton!

Jag! (ja, jag har fotat mig själv, Anton var upptagen med cupcakesen!)

Lördagkväll var det pizza, vin, öl och mys vid en å med Anton & några vänner till han. Här Jonathan, underbar kille!

Tack Anton & all the friends I met för en toppenhelg! När blir nästa gång? ;)

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Ah! Åh! ÅÅÅhhh! Så perfekt!! Du förtjänar verkligen att känna dig glad, uppsluppen och busig! All work and no play suger, men det är svårt att hitta bra umgänge på en ny ort. Ännu svårare i de små orterna med redan stabila strukturer - bleh.

Tycker det själv är svårt att hitta det där kravlösa hänget, då man bara gillar att vara i varandras närhet utan att behöva göra något speciellt.



Det där kravlösa och naturliga kvalitetshänget är svårfångat, men börjar nog med en del fel-häng innan man hittat rätt. Hihi! Ok, värsta flummet men jag är ju post-hippie nu mera. Snart kärring som kastar katter på folk om detta tillåts eskalera. Nej, in med större stad med fler folk så man kan välja umgänge. Typ! Hahah!



Du är som vanligt a stunning beauty både inuti och utanpå!!! Du kan omöjligt bli sötare hur många cupcakes du än äter. ;) Puss & Godnatt

2011-08-01 @ 22:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0