Ett tråkigt beslut

Lördag kväll och jag sitter i soffan och myser. Har haft en intensiv vecka med praktik må-to, skola fredag och så jobb på gate 8 idag. Är ganska slut nu. Jag har tagit beslutet att sluta på Gate 8, i alla fall tillfälligt. Det känns jättetråkigt för jag trivs så bra och tycker det är kul. Har försökt få till det så länge som möjligt men nu går det inte längre. Skolan kräver för mycket och jag har helt enkelt inte tid. Jag kör slut på mig själv. Så därför ska jag inte jobba mer där just nu. Det kan hända att jag tar någon enstaka dag om jag känner att jag har lust och tid men jag tror inte det blir något förrän skolan är färdig i alla fall. Efter det kan jag tänka mig att jobba 1-2 dagar i månaden bara för att det är så himla roligt. Det var i alla fall tungt och tråkigt att gå därifrån idag, sista dagen. Vi har dessutom fått in så mycket nya snygga vårkläder så jag blir halvt tokig. Har inga pengar kvar denna månad att lyxa mig med dock så jag får bara drömma.

Nu ska jag muntra upp mig själv med lite chips och mitt nya stickprojekt!

Bjuder på en bild från igårmorse. Har min nya skjorta från Gina Tricot som jag köpte i Sverige i julas, har inte använt den förrän igår. Man ser den inte så bra men den är i alla fall jättefin. :)


Love Left
Postat av: eMmet, dansandes men inte direkt på Babylon...

Ett tråkigt men KLOKT beslut. Tycker det är skönt att se att du har dina prioriteringar klara för dig och att du tänker på DIG SJÄLV nu.

Du kan ju ändå shoppa sjukt snygga kläder där, men kanske inte just nu då, haha!



Ja, rings imorgon. Slökollar på Melodifestivalen (sorry, men gäsp) nu och har just sett senaste eppiet av Supernatural. Kan diskutera det imorgon! Puss



2011-02-05 @ 20:45:25
Postat av: eMmet igen

btw; Danny är tydligen (haha, kanske inte en jättechock...) med och han är inte blond längre. NOT. Draco, wtf?? I don't like it. :/

2011-02-05 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0