Hylla pannband!

Pannband är inte bara för tanter, det är supersnyggt, praktiskt då det ej förstör frisyrer på samma sätt som mössa och så blir det inte så varmt heller.
Jag tänker glida runt och vara söt i mitt nya turkosa pannband resten av vintern i alla fall. :)

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Pannband is the SHIT! Jag visste att jag låg typ 15 år före min tid med pannband. För 15 år sedan. Upp till idag. Heh.



Jag ska finna ett riktigt snyggt ett och sen kör jag på igen! Jag vet inte om du är hemma ikväll eller på äventyr, prövar nog ringa. Om inte annat i helgen! Puss

2011-02-25 @ 20:06:51
Postat av: Isa

Vackra människa, jag saknar dig!

2011-02-25 @ 20:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0