Klarat prov för etappe 3 - Check!

PHEW! Det har varit sjukt intensiva dagar sista tiden med massor av plugg, hotellvistelse, plugghelg hos min fina vän Jeanette och ja - väldigt skolfokuserat. Igår hade vi examen för etappe 3 och jag klarade det! Jiha! Jag är stolt och glad, det är skönt att veta att allt ens slit lönar sig. Nu har vi några dagar med lite interna upplägg (de andra i klassen har materialkurs men det har jag & Jeanette redan haft) så det blir lite kortare dagar. Sedan på onsdag i nästa vecka startar denna period med praktik. Nu ska vi inte gå tillsammans med en vägledare utan gå självständigt som assistanse i tåget. Det ska bli jättekul att komma sig ut i tåget igen, jag är peppad!

Ligger fortfarande lite efter med sömn så denna kväll ska jag spendera i soffan med en bra bok (har börjat på bok nummer 4 i Vampire Academy serien och det är så bra! Kan även rekommendera Liza Marklund&James Patterson's samarbete "The Postcard Killers" - grymt bra! ) och en kopp te.
Hoppas ni har det bra denna onsdagskväll!
So Long <3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0