Smått, Gott & Köpt

Tänkte visa några av mina senaste fynd!
Först ut är ett supernice läppstift, det är i färgen nude men jag kommer fasen inte ihåg vilket märke det är, har klarat att pilla bort lappen från hylsan... Jag tror det är Maybelline. Det är i alla fall perfekt som vardagsläppstift som ger en varm naturlig färg.


Var lite tveksam till byxor med hög midja men eftersom jag gillar kjolar som sitter i midjan tänkte jag testa. Dessa byxor gillar jag, dom sitter fint och passar till allt! Vila är märket.


Här har vi två av dagens investeringar! En supergod parfym från Chanel samt världens bästa concealer från Yves Saint Laurent!


Lite lyx i livet måste man tillåta sig <3

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Om någon vet konsten att unna sig vardagslyx så är det DU. Bästa köpen och du använder dem alltid, såååå bra! Jag vet ju inget om smink och parfym, lär mig mer då vi hänger nästa gång!



Du är så fin! <3

2011-02-25 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0