Sonntag Angst

Visst hör lite ångest till söndagar? Jag känner mig alltid rastlös, orolig och lite lätt ångestfull varje söndag. Och det är även när jag jobbar helger också. Weird.
Idag har jag & Jon varit på långpromenad med Tomine, jag har bakat gammeldags havreflarn med chokladsmörkräm och surfat i timmar på nelly.com, asos.com och diverse bloggar. Såklart när jag inte har pengar är jag så shoppingsugen att jag nästan svimmar av allt fint som finns.

Jag packar & grejar ikväll, ska spendera två dagar på hotell i drammen nu. Vi ska ha Brann & Beredskaps kurs måndag+tisdag vilket innebär extra långa skoldagar. Då får vi tack och lov hotell så vi slipper pendla just dom dagarna.

Nlä, små små djur äter i min mage. Bäst att packa klart och lägga sig.
So long.

Love Left
Postat av: Sofia Vienna

det hör väl till på söndagar att ha lite små ångest, tyvärr.

2011-02-06 @ 23:18:02
URL: http://sofiavienna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0