Första dagen i tåget - check!

PHEW! Så var första praktikdagen avklarad och första dagen i tåget. Det gick jättebra!! Jag sålde massa biljetter, klippte kupongkort, läste e-biljetter och kollade månadskort. Vi körde Jaren-Oslo, Oslo-Hakadal, Hakadal-Oslo & Oslo -Jaren. Lugna tåg med ganska få resande vilket ju passar jättebra i början. Det känns så himla skönt nu alltså. Jag ser fram emot imorn när jag har nästa praktikdag!

Idag ska jag ta tåget till Gjövik vid 12 och ha materialkurs hela dagen. Kommer hem ca 20.45 ikväll. Blir bra det också, det är ju viktigt att veta vart allt finns på tåget, hur rullstolshissen fungerar osv.

Konduktörs Amelie ;) (i toget har jag dock Blazern uppknäppt så man ser den fina västen jag har under)
Och nej, jag står inte snett, det är den duktiga fotografen JK's fel att bilden lutar...

Love Left
Postat av: Isabella

Snygging där! Fast tåg stavas med å på svenska ;)

2011-01-11 @ 17:57:22
Postat av: the honey Bee(M)

Oi! Kul! Hot. :D



Härligt att allt gick bra och DET var fotriktiga skor det! :)Imponerad.

2011-01-11 @ 18:20:31
Postat av: Mariam

A+ baby! Grattis <3

2011-01-18 @ 23:31:07
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0