Första Hjälpen Kurs

Dags att bege sig till skolan igen. Känns lite konstigt efter ett lov på en dryg vecka men jag ser fram emot det. Ska bli jättekul att träffa klassen igen och komma in i järnvägspratet hehe. Ger mig själv löftet nu om att idag och imorgon ska jag bara tänka på tåg tåg tåg. Måste klara provet. Idag ska jag ha första hjälpen kurs, de andra har redan haft det men den dagen låg jag med 39 graders feber och kunde bara inte dra till skolan. :( Det är två till som inte har haft den dock så jag blir inte helt ensam idag.
Efter skolan ska jag till en skoaffär i Oslo för att välja ut ett par arbetsskor. Måste försöka hitta ett par vinterskor att jobba i som man kan gå mycket i, som är sköna, inte föör varma, svarta, inte dö-fula osv. Jippie, det blir nog lätt...
Oh well, dags att gå till tåget. Jag är så glad för att min nya Ipod (Classic 160GB) spelar musik för mig. :)

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Jag är också glad över din Ipod och din nya kamera. :D Om du förtjänar det?? HELL, JA!!!!



Superfina bilder på nära och kära. Du är så vacker som vanligt. Hörs i helgen.



Miss ya. Puss

2011-01-05 @ 22:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0