Knitting Knitting Knitting

Nu är Hjärtevantarna färdiga! Det var jättekul att sticka dom, första gången jag stickar mönster. Några små missar har jag gjort här och där men inget jag tror någon annan kommer tänka så mycket på. Dom blev inte så stora som jag först var rädd utan passar mig ganska bra. Med ett par tunna fingervantar inuti är dom bra och jag tror dom är varma och goa att ha ute.
Efter dom var färdiga igårkväll gjorde jag också klart ett par andra vantar jag började på innan jul. Helt enkla vita, i samma garn som min mössa och halsduk (se förra inlägget) som jag stickat. Fint att ha matchande set. Dom är i tjockt ullgarn så dom är också riktigt varma och goa.

Frågan är bara vad jag ska sticka nu? Vill snart ge mig på ett lite större projekt typ... en barntröja. Men min kära JK påstår att jag inte klarar det än så det blir väl lite fler småsaker först :P Tror det blir ett par turkosa tjocksockar till mig själv. Dom första sockarna jag stickade har jag råkat haft sönder.

Här har ni det färdiga resultatet.


Love Left
Postat av: The honey Bee(M)

##KREATIV!!###



Framförallt hjärtvantarna ser väldigt avancerade ut, såååååå flink du er!! Love <3



2011-01-16 @ 17:16:55
Postat av: Mariam

Vad duktig du är! De ser båda jättefina ut. Klart du ska ge dig på en tröja om du känner att du vill det, go for it baby!

2011-01-18 @ 23:23:53
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Madde

hej.

Jag har också tänkt sticka sånna, men jag fattar inte hur man gör tummen, vore snällt om du kunde beskriva hur du gjorde :D



har köpt garn och allt, men tummar är inte min grej :D



Mvh Madde

2011-07-11 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0