Långhelg

Jag har ledigt tors-sön denna helg och det är härligt. Försöker att bara slappa, göra sådant jag tycker om men inte hinner på vardagarna när jag har skolan. Som att läsa (vad jag saknat att läsa för nöjes skull under december), sticka, kolla tv-serier och mysa i mängder med Neytiri.
Idag har jag varit ner på Gran en tur, hämtat ut ett paket (min NSB jacka som äntligen kommit!) och så skulle jag ju slå till och köpa en Iphone 4.... som inte fanns. Slut i butiken men jag fick beskedet att det skulle komma nya vid halv två idag så jag traskade runt på Gran och väntade. När jag sen kom tillbaka visar det sig att det (såklart!) blivit något fel så paketet ligger kvar inne i Oslo. Suck. Nu kan jag köpa den tidigast tisdag istället. Inte lång väntan, jag vet, men jag var så inställd på att få den idag! Killen i affären skulle lägga av en till mig i alla fall så dom inte tar slut. Köpte med mig ett par fina ljuslyktor att ha på köksbordet i alla fall samt att jag fixat JK's födelsedagspresent idag. Han fyller ju år den 28:e :)

Dags att slå på avsnitt två av Dead Like Me nu, ta upp stickningen och mysa i soffan. Hoppas alla har en jättefin fredag! <3

Idag gled jag runt i mina älskade Timberland vinterskor som är dom varmaste skor jag någonsin haft! Helt underbara. Halsduken & mössan har jag stickat själv :)

Love Left
Postat av: Cici

Vad du är pysslig som stickar och sånt själv :)

2011-01-26 @ 22:06:13
URL: http://sleazerocks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0