Stress & En gnutta ångest

Längesedan jag skrev nu. Dagarna bara flyger förbi och tiden verkar aldrig räcka till helt. Har prioriterat bort ett par andra saker på nätet nu så förhoppningsvis kan lite mer datortid gå till bloggning. Jag behöver ju skriva av mig ibland och tycker om kommunikationen med nära & kära.
Jul & nyår spenderade jag i Sverige med min fina JK. Hade en dryg vecka där och det var jättehärligt. Massor med skratt, värme, kärlek, närhet och mys. Kvalitetstid med vänner och familj är guld värt.

Igår reste vi tillbaka och på ett sätt är det skönt att vara här igen, där man har sina saker, sina rutiner osv. På ett annat sätt gör det så ont redan av längtan till alla man saknar.

Jag är dessutom stressad och lite ångestfull just nu, så mycket som rör sig i mitt huvud. Skolan börjar imorgon igen och på torsdag har vi prov för etappe 1!! Sedan fredag börjar vår första praktikperiod. Jag är så nervös att jag nästan mår illa. :S Både för provet samt praktiken. Jag längtar såklart jättemycket också, det ska bli kul att komma ut i tåget och prova på hur det är! Bara väldigt mycket plugg just nu inför provet och saker jag måste fixa. Tid är inte direkt något jag har mängder av heller, skoldagarna är långa och det är så få dagar kvar. Usch, nu börjar jag må illa igen.

Okej, djupt andetag. Andas med magen. Det kommer fixa sig. Jag tror på mig själv.

Slänger in ett par bilder från sverige.
Jag & finaste Mami

Älskling & Jag

Systrar Ystrar

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0