Tre dagar kvar av praktiken

Oj vad jag har skrivit lite i det sista. Har haft fullt upp med praktik på tåget. Eller, egentligen har jag haft mer fritid än på vääldigt länge då jag faktiskt jobbar 100% och har nära till jobbet. Till skillnad från när jag går skola 100% och har 4 timmars restid varje dag...
Jag trivs så bra! Jag har njutit massor av att ha mer ledig tid, jag har läst en del vilket jag saknat under december då all läsning varit skol-relaterad. Jag har myst med JK och Neytiri. Jag har gått promenader, bakat, myst med min svägerskas dotter, sett massor av serier och film och bara haft det jättebra. Att ha praktik har bara gjort mig ännu mer peppad på detta yrke och det känns helt super!

På ett sätt känns det jobbigt att ha skola igen (börjar på fredag) då det är lååånga dagar och massor med plugg. På ett annat sätt är jag helt klart för att lära mig mer nu! Praktiken har varit jättebra och allt vi lärt på skolan har jag fått praktisera, nu är jag redo att gå vidare. Sen ska det bli jättekul att träffa alla klasskamrater igen.

Nu ska jag snart lägga mig, har en tidig vakt imorgon och då är det bäst att sova ordenligt först.
Sov gott!


Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0