Vinterbus

Idag har vi haft underbara Tomine här några timmar och då passade vi såklart på att busa ute i snön. Det är äntligen lite mildare här med bara några minusgrader och det har kommit ganska mycket snö så det var perfekt. Vi åkte bob ner för uppfarten om och om igen, jättekul tyckte vi alla tre. :) När vi kom in igen var Tomine så trött att hon var tvungen att sova en stund. Senare gick vi upp och åt middag hemma hos Tonje&Thomas (Tomines föräldrar), skönt att slippa laga mat ibland.

Annars har jag mest spenderat dagen med att vara nervös. Imorgon börjar min praktik och jag ska träffa min vägledare, lära mig hur jag gör massa saker och förhoppningsvis ta en tur med tåget! (har reservvakt imorn och på onsdag så det är inte helt säkert att det blir tågtur då men jag hoppas!) Min mage känns som ett hål av nervositet, uff. Nu ska jag försöka slappna av lite med en film & min stickning, ska försöka få ner min kära J från sin dator också.
Hoppas ni alla haft en jättefin helg. Lägger upp några härliga bilder från idag. :)

Onkel Jon & Tomine susar ner för uppfarten!

Ramlar man av är det bara att hiva sig upp igen.

Vintermys!!

När Tomine tröttnade på oss vände hon helt enkelt på sig och började traska iväg längs uppfarten!

<3

Love Left

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0