Bio & Pizza

Igårkväll var jag & JK (vi är fortfarande goda vänner :) ) på bio. Vi tog tåget till Gjövik och såg sista Harry Potter! Den var jättebra, jag grät såklart och tycker den var ett fint avslut. Även om jag inte gillade sista delen med 19 år senare... det gillade jag inte i boken och tyvärr tog dom med det i filmen också. Oh well. Annars var den väldigt bra.  Efteråt gick vi på Egon och beställde pizza som vi tog med och åt på tåget hem. Ett glas vin hann vi visst också med där. Hade en jättetrevlig kväll.
Idag är jag ledig och har gjort i princip ingenting, skönt. Gick dock en promenad tidigare och handlade lite på vägen hem. Har börjat på en stickning igen, har inte stickat något sedan påsk för jag tröttnade men nu känns det kul igen. Blir bara sockar, måste ju komma igång igen lite. Så kvällen ska spenderas med nyaste True Blood, kanske en film och min stickning.
Outfit of yesterday. Skor Bianco, Jeans Bik Bok, top Zara, klocka Guess.

Love Left
Postat av: Isabella

SNYGGING!!!! snygg skooooooor, snygg jeans och snygg tshirt ;)

2011-07-27 @ 16:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0