When something ends something begins

Sista tiden har varit minst sagt omvälvande. Mycket har hänt och jag vill inte gå in på allt här men jag har i alla fall flyttat till en egen lägenhet. Har klarat skolan & är nu färdig konduktör. Försöker deala med att vara ensam igen. Har just varit med om en fruktansvärd helg där hela Norge hamnat i sorg. Haft besök av min finaste Isa. Haft besök av underbara mamma & hennes Lars. Plus allt däremellan. Jag tror vi helt enkelt lämnar det där och startar på nytt blad.  Bor i en jättefin lägenhet med mina älskade kattepuser. Har ett jobb jag stortrivs i. Har livet framför mig och mina nära och kära i gott behåll. Tänker på alla som förlorat sina barn, vänner, kära i helgen och är så tacksam för det jag har.

Jag tror jag kommer blogga mer ärligt nu. Mer från hjärtat. Tidigare har jag inte velat skriva om jag mår dåligt för något tex. för jag vill inte oroa alla mina kära som bor långt borta. Men det är ju också en del av mig, en del av hur jag har det och hur mitt liv är. Jag ska sluta oroa mig för vad jag kan lägga upp eller inte, det är ju min blogg - det är jag som bestämmer det.

Ta hand om varandra, visa att ni älskar era kära & kom ihåg att leva varje dag fullt ut. <3
So long! <3


Love Left
Postat av: Isabella

Jag älskar älskar älskar att du är tillbaka :) Ta hand om dig fina!

2011-07-25 @ 12:48:11
Postat av: Zarah

<3 <3

2011-07-26 @ 11:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0