Catmorning

Försökte posera med mina fyrbenta älsklingar. Det gick sådär...
Neytiri (1 år i söndags!!)

& Lucy

Skulle egentligen med Neytiri till veterinären idag för sitt 1-års vaccin. Dom fick dock in ett akutfall så vi fick ny tid imorgon istället. Funkar lika bra för mig, ledig idag och imorn innan jag går på jobbhelg sen. Så nu ska jag & JK traska in till Gran och växla in sparbössan vi har. Spännande att se hur mycket vi samlat sedan september.

Love Left
Postat av: elin

sååå fina bebisarna :D

(ps. drömde att du dog inatt och att ingen annan än jag brydde sig. Förtvivlad gick jag runt och skrek AMELIE men ingen svarade.. Det var hemskt :S Saknar dig!)

2011-05-25 @ 18:01:10
URL: http://sizeheroelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0