Hej å Hå

Sitter vid A-H's köksbord med min ipad medan hon sminkar sig lite. Tänkte prova att blogga från den! Resan igår gick bra förutom att jag tappade en av mina fina fina trä-stickpinnar ner på sidan sv sätet och den försvann! Jag låg seriöst på bussgolvet (ew) och letade men den var lost forever. Så när Ann-Helen hämtade mig fick hon köra till närmaste garnbutik som jag googlat fram så ja kunde springa in och köpa nya hehe. Är tyvärr förkyld nu med ont i halsen och känner mig lite halvfebrig. Det stopper oss inte dock, igår var vi på ett köpcentrum och strosade runt + FIKADE! Viktigast! Hemma dansade vi till Wii dancemat, spelade guitar hero och drack vin. Fin fin dag! Nu ska vi strax in till närmaste stad och shoppa lite (jag är mest inställd på eh, garn och böcker som vanligt. Kul tjej hej!) och sen hälsa på hennes föräldrar! Men först ska väl A-H plåga mig lite mer med hennes hangup låt just nu - Mistletoe med Justin Bieber. * twitchy eye* , jag förlåter henne dock för det eftersom hon är så underbar ;)
So long!

Love Left
Postat av: Bebbe

Synd att garnbutiken ej hade öppet ! ;) Haha, mistletoe spelades ju inte såå mycket (A) Men tur att jag är så underbar då ;P

Miss u already , my snuttis <3

2011-11-14 @ 13:45:27
URL: http://belicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0