Jobbhelg

Jobbar hela denna helgen och enda fram till torsdag. Intensiv och ganska utmattande jobbperiod. Som tur var dyker den bara upp var 9:e vecka i mitt schema. Har inte mycket energi till övers för annat. Promenerar de flesta dagar, en liten tur i alla fall. Myser i soffan med min stickning och tv serier. Äter god mat med min käre man. Gosar med katterna. Leker med min nya ipad....

Jag har dock något fint att se fram emot!! Efter jobbet på torsdag har jag nämligen ledigt fre-sön och då tar jag bussen till Örebro och hälsar på bästa Ann-Helen! Att träffa sina vänner, sina nära & kära är verkligen energikickar! Jag hade det såå bra i Gbg förra helgen, Halloweenparty på Chalmers var toppen. Speciellt kul eftersom nästan alla var utklädda! Mindre kul var att en person klätt sig ut till clownen "IT" och jag freakade ut lite grann. Det finns inget mer otäckt, ingen rädsla som är mer irrationell men ack så verkligen ändå för mig. Helgen i helhet var i alla fall super och jag åkte hem med pepp & en varm känsla i kroppen.

Dags att käka lång söndagsfrukost med Love & se senaste eppiet av Merlin & Grimm!

So Long!

Jag på Halloweenfesten! (hade även glugg mellan framtänderna för mer äkta känsla men det syns inte här!)

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

iPad! Yes! But iSad.. :/ Jag vet faktiskt inte vad man ska ha dem till, men ser fram emot en demonstration, haha! Jag har inte ens smartphone, ja då, nej då, så de. Som tidigare sagt, jag är så glad att du unnar dig! <3



Grimm - ny serie? Intressant? Please do tell. Om det är in the lines of Haven, Fringe eller SPN har jag nog av den varan.



Älskar din Sookie, haha! Ja huff, mängden creepy clownes som hängde ute var obehagligt, till och med JAG tyckte det här uppe. Och om du dessutom såg THE clown of all evil, roten till allt ont, huuuuuuuuuuuuuff... Blev som en crash course i Kognitiv beteendeterapi för dig. :/

Topp att Gtb var super (igen) och att nya äventyr väntar till helgen. Glad!



Jobba på, du är skitduktig. Jag har en kommande jobbvecka (massa kvällsjobb, lika bra jag flyttar in dit) med jobbhelg nästa helg - invigning av stället. Nice.



Puuuuuuuuss

2011-11-06 @ 11:44:15
Postat av: The Honey Bee(M)

Jag igen! Nu har jag kollat upp Grimm och tja, nja. Jag avvaktar! Liknar mycket det jag redan ser. :)



Producenterna av Buffy & Angel var lovande men vad har de gjort efter dessa serier? Ja. Tipsar om filmen Fright Night (ej sett den själv ännu) där Marti Noxon bla. skrivit screen-playet.

De avsnitt som Marti gjorde i Buffy var, efter Whedons, bland de bästa i hela serien. <3 Hon var åxå väldigt aktiv i Once More with Feeling - "Hey I'm not wearing underwear...?" Hihi! /DS

2011-11-06 @ 12:21:03
Postat av: Mariam

Hej. Du är snygg. Hejdå.

2011-11-08 @ 09:32:48
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Bebbe

Jaa, snart är du här <3

2011-11-11 @ 05:36:35
URL: http://belicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0