Mot Sherwoodskogen

Eller Örebro i alla fall! Ska gå ner till tåget snart och sen ta bussen från Oslo - Örebro 08.50. Så vid 13.40 idag kommer jag vara i Örebro och hos min fina vän Ann-Helen! Hon är den av mina vänner jag känt allra längst, helt sedan vi var små skitungar på 4-5. Nu är det över 2 år sedan vi sågs vilket är alltför länge. Ska bli jättekul att ses igen och mysa en hel helg!

So Long & Ha en jättefin helg allihopa! <3

Jag nu på morgonen med min frukost. Reser i min stora sköna stickade tröja från Lindex.

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

...som du köpte i Tromsö?? :D



Ha en fantastisk helg, hälsa A-H! :)

2011-11-11 @ 21:47:52
Postat av: Bebbe

Underbart att ha dig här <3

2011-11-12 @ 10:42:37
URL: http://belicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0