Uttråkad & lite galen

Nu är det en vecka sedan jag opererade min tå och har sedan dess suttit mer eller mindre planterad i soffan. Första dagarna kunde jag inte stå utan att det gjorde så förbannat ont. Det har blivit bättre såklart, det läker fint och såret ser bra ut. Men. Jag kan ju fortfarande inte gå heeelt bra på foten utan belastar så att tån ska slippa ta hela smällen. Sko har jag inte ens vågat tänka på då det svider i stygnen och stramar i såret bara av att gå i sockar. :( Så idag ska jag ringa doktorn och får säkert komma in där för en koll. Blir mest troligt sjukskriven ett tag till för att gå  timmar på tåget som kränger och svänger i tajta skor känns ju inte helt aktuellt. Fan. Jag hade hoppats att detta skulle gå ganska fort för är det något jag verkligen inte är duktig på så är det att sitta still i soffan. Jag blir så uttråkad, rastlös, ångestig, sover dåligt och bara allmänt bläh. Men jag ser ju att jag inte kan jobba just nu och det är ju dumt om jag pressar mig själv och såret går upp igen eller något :/


Så här sitter jag och försöker fylla dagarna med tvserier, film, stickning, ljudbok, kattmys & surfande. Tjoho. Låt oss hoppas att jag aldrig bryter benet....

Lägger in bild på the kittehs för dom är mycket sötare än vad jag är just nu. Bilden tog bästa Mariam i somras!

Love Left
Postat av: Bebbe

Lilla vännen , jag lider med dig! Vad sa doktorn? Hoppas du är på benen snart <3

2011-11-22 @ 00:36:29
URL: http://belicious.webblogg.se/
Postat av: Mariam

Vad läskigt med tån :( Jag vet inte om jag skulle våga! Jag står nog ut med min tå ett tag till. Jag tycker det är bra att du stannar hemma och vilar, även om du tycker det är tråkigt! Jag tycker det låter väldigt mysigt med hur du spenderar tiden i alla fall. Kram på dig och klapp klapp på fina kissemisser! Hahaha älskar den bilden!

2011-11-22 @ 02:41:39
URL: http://starringmariam.blogg.se/
Postat av: Lina

vilka söta katter

2011-11-23 @ 19:46:13
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0