Kosehelg

Jag har långhelg (fre-sön) och det är härligt. Fint väder, vårkänslor och inga krav eller måsten. Igår var jag till min svägerska på besök, hon hade lagat hemmagjord äggsallad som vi åt på nysteka baguetter. Nam!! Dessutom hade hon morotskaka samt Petit Choux'er med grädde. Jag var mätt i måånga timmar efter det. Vi satt också mot solvägg en stund och njöt av att känna solen värma. På kvällen lagade min kära JK vegetarisk lapskaus, otroligt gott! Vi drack lite vin och såg filmen "Hugo". Fin dag.

Idag har vi finaste lilla systerdottern till JK på besök, hon ska sova här till imorn. Vi har byggt duplo, ritat, sett lite Emil i Lönneberga, myst med katterna, hoppat, dansat, sett traktorvideo m.m Hon är nu 2.5 år, väldigt rolig ålder! Nu har lilla fröknen lagt sig för att sova så hon har massa energi till imorgon då vi ska ut och leka i den snö som finns kvar.

Hoppas ni har en fin helg!

Duplo är ju superkul för både stora & små!

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

jag tycker i vart fall att det är himla kul då du uppdaterar bloggen. Puss

2012-03-03 @ 23:14:14
Postat av: Bebbe

Håller med ovanstående skivare, älskar när du uppdaterar bloggen! :)

2012-03-11 @ 09:47:48
URL: http://belicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0