On the road again

Tar bussen idag igen till Örebro för en helg hos min finaste Bebbe!! Hon fyllde 25 tidigare i veckan så på lördag blir det födelsedagsfest. Är riktigt peppad, dels ska det bli kul med en fest men mest bara för att jag får träffa min fina vän.

Reser i röda läppar & enkel tröja från Lindex.

Helgen till ära köpte jag nya converse igår och omg, mina gamla ser ju nu ut som om dom varit igenom ett par krig eller nåt. Ska dom verkligen vara sådär svarta? Mina gamla svarta är ju mer grå haha! För att inte tala om hur skitiga dom är och med hål överallt. Ehum. Jag är glad för ett par nya!

Nya skorna, yaay!

So Long <3

Love Left
Postat av: The Honey Bee(M)

Åh, redan dax för resan! Satan vad tiden går fort. Ha det fantastisk i Sve, du är så sjukt snygg & all kinds of awesome!

2012-03-23 @ 20:27:51
Postat av: Mariam

omg vacker

2012-04-28 @ 12:41:44
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0